Internetinės projektuotojo vyriškų drabužių rinkos su paieškos sistemomis tyrinėjimas

parašė , 2013-02-22 13:19
rodom.tv

Pasakoma, kad internetinė Vyriški drabužiai drabužių rinka yra vieta vadovauti dabar, ieškodama bet kokį tipą įspaustų žymę vyrų apsirengimas. Kad sužinotume šio tvirtinimo teisumą, mes išdėstome internetinės projektuotojo vyriškų drabužių rinkos tyrinėjimą; sužinoti tik tiksliai, ką tai turi pasiūlyti, ir ar tai iš tikrųjų atitinka viešumą, kurį tai gavo nuo apsipirkimo apsirengimui tinkle atvyko, kad būtų priimtas į vyraujančią kryptį šio dešimtmečio pradžioje.

Kad pradėtume mūsų internetinės firminės Vyriški drabužiai rinkos tyrinėjime, mes įėjome į Google paiešką į paprastą paieškos frazę ‘vyriški drabužiai’ – kuris yra ekvivalentas įsitraukimo į ‘rinkos vartus’ tradicinėje plytoje ir cemento skiedinio rinkoje, apsipirkdamas ekspedicija.

Google paieška ant vyriškų drabužių, tačiau, davė 4 milijonus plius ‘smūgiai’, kadangi interneto radiniai taip pat vadina, ir tai buvo aiškiai daugiau, negu mes galėjome susidoroti; todėl, kad, jei mes turėjome ištirti tai, ką kiekvienas iš keturių milijonų plius smūgiai davė, jis galėjo turbūt paimti gyvenimo trukmę, darančią taip. Kad būtų įsitikinę, ne, visi 4 milijonai plius smūgiai, duoti paieškos ant vyriškų drabužių, kreipė į parduotuvę, turinčią reikalo tokiame apsirengime, kadangi keli buvo ‘informacijos smūgiai’ – nukreipimas į svetaines, kurios siūlė informaciją apie, kaip nueiti apie apsipirkimą vyriškiems drabužiams, skirtingoms kategorijoms vyriškų drabužių, vyriškų drabužių vystymuisi (nuo to, kai vyrai Vyriški drabužiai į šiandienį projektuotojo džinsų amžių), ir taip toliau. Tačiau, net po sąlygų šitoms ‘informacijos sąsajoms sukūrimo’ smūgiai, duoti paieškos ant vyriškų drabužių, buvo vis dar triuškinantys.

Kadangi mes atvykome, kad suprastume vėliau, yra, kad, kai jūs esate užvaldytas rezultatų interneto paieška atskleidžia, ką jūs, kaip manoma, padarote, turi ‘apriboti’ tai; bet naudodamas labiau specializuotus ieškojimo žodžius. Mūsų atveju, matydami, kad bandymas apsipirkti su paprasta trukme ‘vyriški drabužiai’ davė triuškinančius rezultatus, mes nusprendėme apriboti mūsų paiešką iki specifinės vyriškų drabužių etiketės, Lyle ir Scott. Net darant tai, tačiau, vis dar buvo 2 milijonų priežastis plius smūgiai, aiškiai daugiau, negu mes galėjome susidoroti individualiai, bet bent jau daug daugiau sutelktas.

Skirtingai nuo rezultatų, grąžintų bendros paieškos ant ‘vyriškų drabužių’, dauguma rezultatų, grąžintų Lyle ir Scott paieškos, buvo tiesioginiai smūgiai parduotuvėms, valdančioms Lyle ir Scott pardavinėjimo pasiūlymus; parduotuvės kurias tai būtų paėmę amžius, kad gautų į tai, jei mes turėjome pabandyti peržiūrėti per rezultatus, kuriuos bendra ‘vyriškų drabužių’ paieška davė, kol Vyriški kostiumai (jei mes kada nors padarėme, kuris yra). Siaurėjimas paieškos toliau su tik vienu papildomu žodžiu – kad pasakytų Lyle ir Scott pardavinėjimą – būtų davęs net labiau specializuotus rezultatus, šiuo atveju tie specifinių parduotuvių tiktai nene kojinė Lyle ir Scott, bet taip pat ir pardavinėjimo ant to valdymo.

Rašyti komentarą