Iptv leidžia rinkodarą, į kurią skiriama

parašė , 2017-11-06 13:49
rodom.tv

Tai yra džiaugsmingas laikas ir vartotojams ir diktoriams. Jei jūs esate IPTV, OTT, ar Radijo tinklo Diktorius, interneto Protokolo televizija leidžia jums nusiųsti turinį kad geresni tikslai jūsų demografinis raktas. Mes atvykome ilgas kelias kadangi kabelinė televizija kreipėsi tiktai į plataus vartojimo prekių rinkas. Pradžioje, kiekis kanalų, pasiekiamų žiūrovams, galėjo būti įskaičiuotas viena vertus. Dabar pasirinkimai, apimdamas internetines patenkintas tekėjimo paslaugas, skaičių milijonuose.

Ne kiekvienas vartotojas yra tas pats, dar atrodo, tradicinės kabelinės kompanijos elgiasi su jais kaip vienarūšės grupės todėl, kad sena formulė dirbo taip gerai. Prieš interneto daugėjimą, kiekvienas stebėjo tą patį daiktą. Knyga, pavyzdžiui, galėjo užtrukti bestselerio sąrašas per daug mėnesių
Kino filmo labai įspūdingas kūrinys galėjo būti labiausiai stebėtu visą sezoną. Dabar, 2016, jūs esate laimingas, jei knyga ar kino filmas gauna tik dvi savaites geriausio laiko dėmesio centre. Turinys yra nuolat išstumiamas, kad patenkintų genčių ir nišos rinkų tūkstančių norus.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Todėl, turinys išsiskyrė krypčių daugybėje. Kaip vartotojas, yra milijonai kanalų informacijos, pasiekiamos jums, ir jūs galite išrinkti tuos, jūs norite. IPTV leidžia jums padaryti tai; jūs nesate daugiau priverstas stebėti pasilinksminimą su plačiu masiniu kreipimusi ir nedaug palūkanų jumis.

Kaip diktorius, sena formulė prašymo masėms nedirba daugiau ne. Jūs tipiškai rasite šiuolaikiniame vidutinės klasės namų ūkyje, kad kiekvienas šeimos narys vartoja pasilinksminimą ant jų savo prietaiso. Tai yra, motina, tėvas, ir paauglio duktė kiekvienas stebi kažką kita, visi tuo pačiu metu. Motina nesidomi paauglio drama dukters, nei duktė yra sužavėta dokumentinio filmo, kurį tėvas stebi. Bandyme būti visais daiktais visiems žmonėms, tradiciniai diktoriai nepasisekė. "Vienintelė alternatyva tada, turi būti kažkuo svarbaus keliems žmonėms," rašo Seth Godin, Genčių autorius. (Šaltinis: ).

Visuomenės kraštai dabar tapo mase." Mes nesirūpiname tiek daug apie kiekvieną; mes rūpinamės apie mus – kur mus yra mūsų žmonės, mūsų gentis, mūsų palūkanų grupė – ne anoniminės masės," sako Godin. (Šaltinis: ).

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Tai nėra tik geros žinios vartotojams, bet reklamuotojams be to. Daugiau įvairovės ir įvairovės atsižvelgia į labiau skirtą reklamavimą; IPTV leidžia diktoriams geriau padalinti jų auditoriją į dalis, taip pat kaip dideli duomenys atsižvelgia į puikesnius detalumo lygio lygmenis. Tai leidžia IPTV, OTT, ir radijo tinklo diktoriams skirti į reklaminius skelbimus, kurie yra tinkami tam tikro renginio nišai ir demografiniai.

2016, vartotojai turi pasirinkimus." Sprogimas turto, žiniasklaidos pasirinkimai, ir apsipirkimo pasirinkimai privedė prie pasirinkimų turto," sako Godin. IPTV tiekėjai turi prisitaikyti, kad išliktų. Būdas padaryti tai yra, besikreipiant į žmones, kurie labiausiai domisi duotu kanalu, laiko tarpu, ar renginiu. Kadangi tradicinė laida lėtai, bet tikrai praranda populiarumą į video pagal pareikalavimą ir pasilinksminimą "laikrodis, kadangi jūs einate" naujos nišos, atsiras.

Rašyti komentarą