Ir Turkija, clooney – maršo idos yra data, kuri bus sulaikyta

parašė , 2011-11-26 10:55
rodom.tv

Paprastai, vyrai jaudinasi daugiau dėl to, ką jie negali pamatyti negu apie tai, kas jie gali.

Jei jūs turite sulaužyti įstatymą, padarykite tai, kad užgrobtumėte valdžią: visais kitais atvejais laikosi to.

Niekas nėra tiek drąsus, kad jis nėra sutrukdytas kažko nelaukto.

Vyrai kmu apskritai yra greiti, kad manytų tuo, kuris jie nori būti teisingi.

Sėkmė, kuri turi didelę valdžią kituose reikaluose, bet ypač kare, gali sukelti didelius pakeitimus situacijos per labai mažas pajėgas.

- Visi virš citatų leidus William Šekspyro Juliui Caesar

Šekspyro žaidimų geriausias turėjo reikalo kažkokioje formoje ar kitame su politinėmis machinacijomis ir intriga. MacBeth, Titus Andronicus, Richard III, ir, žinoma, anksčiau minėtas nurodytas Julius Caesar. Tačiau, valdžia to darbų stiebo ne nuo politikos savarankiškai, bet politinės intrigos padarinių turi ant dalyvių
Kaip žaidimas, nuo kurio filmo pavadinimas yra nusirašytas, "kovo Idos" rodo, kaip ieškojimas valdžios baidariu nuoma politinėje arenoje gali sudaužyti suvokimą ir pastatyti į pavojų vientisumą.

Šis filmas nėra pirmas kino antpuolis, kuris įrodo absolute valdžios gebėjimo Valdovo Aktono aksiomą tvirkinti. Tačiau, tai yra vienas iš tų retų filmų, kur sąmokslas yra iš tikrųjų MacGuffin. Vietoj to, tai yra charakterio dalis; toks, kuris žaidžia su ir nuverčia auditorijos suvokimą ir laukimą.

Kino žvaigždės Ryan Gosling kaip Stephen Myers, įžūlus jaunas padėjėjo rinkimų kampanijos organizatorius demokratinis prezidentinis teikiantis vilčių, Gubernatorius Mike Morris (George Clooney, kuris traukia dvigubą pareigą ir kaip kartu vaidina pagrindinį vaidmenį ir kaip kino režisierius) po vyresniu rinkimų kampanijos organizatoriumi Paul Zara (Phillip Seymour Hoffman). Myers atrodo žino visus kampus ir yra lygus su gydytojais praktikantais; interneto svetainiu kurimas ypač viena Molly Stearns (Evan Rachel Wood). Atrodo, viskas gerai pasiseka jam, kol jis negauna lemtingo pokalbio telefonu iš rinkimų kampanijos organizatoriaus Morris konkurento demokratiniam linktelėjimui (Tom Duffy, vaidintas su pataikaujančiu siautėjimu Paul Giamatti). Kas išplaukia iš to pokalbio telefonu priveda prie domino efekto, kuris nepalieka nieko iš charakterių nenukentėjusio.

Žąsiukas yra žvaigždė, bet Clooney directoral vizija valdo šį kino filmą, kuris yra suteiktas su temomis ir leitmotyvais: Kaip net paprasčiausias pasirinkimų, ar padarytas ar atsisakė, gali pakeisti visos įmonės kursą. Kaip puikybė sukelia ir kilimą ir nukritimą ir kaip suvokimo tikrovė yra mutuably laikinas procesas. Kaip Hitchcock prieš jį, kurio tonas ir to žingsniavimas filmuojasi yra skolingas daug, Clooney kryptis dažo judantį paveikslą nuotaikos ir simbolizmo, tyčinio dar reikšmingą jo žingsniavime, dar kaip nors abejingame jo metodologijoje. Pagrindiniai dūžiai istorijoje nesitrenkia kaip plyta galvai, bet niekšai kaip angis iki atskleidimo streikų; bet net kai jo streikai, tai panašu į burės valties išvyką su lengvu vėju. Filmas nededa perdavimo jo atskleidimas, dirbdamas daugiausia netiesiogiai, kad suprantamai perteiktų jo punktą. Tokiu būdu tai yra daugiau intelektualinio asmens filmo, negu plačioji visuomenė zidiniu apdaila lauktų. Net Alexander Desplat rezultatas atspindi savo tonalumą, didindamas veiksmą, bet prislopintame būde, muzikaliai netelegrafuodamas atskleidimą iš anksto. Šio filmo stipriausias vertingas dalykas yra savo dviprasmybė; ne tik ir savęs savarankiškai, bet jo charakterių veiksmuose ir galų gale jų motyvacijoje. Nėra jokių lengvų atsakymų, ir niekas nėra tuo, kuo jie atrodo. Regimasis simbolizmas yra panaudotas dideliam padariniui čia, tokiam kaip langų naudojimas, kad parodytų atspindžius žmonių, bet priešingai sms paslaugos veidrodžiams, atspindžiai yra įsivaizduojami, beveik vaiduokliški, tarytum priminti žiūrovą, kuris, ką jie mato galbūt nėra ten. Tai yra tiesioginiame kontraste su Art Deko sutvarkytais plakatais Gubernatoriaus Morris, kuris nepaisant vaizdų tvirtumo rodymo yra iš tikrųjų pasiūtas pagal užsakymą manipuliavimas, kad sukeltų atsakymą, kad kauptų balsus. Ir charakteriai rodo šį tą patį kintamumą, kad iki filmo galo auditorijos jų suvokimas būtų smarkiai skirtingas negu parodytas jo pradžioje. Filmas yra sukeliantis filmo noir su jo sunkiu ir apskaičiuotu apšvietimo ir šešėlio naudojimu, kad sukeltų nuotaiką ir pranašingą ženklą, ir kai kuriais atvejais, kad padidintų leitmotyvą insubstantiability charakterio ir vaizdingai ir pažodžiui.

Filmas nedirbtų be ansamblio metimo talentų. Clooney užsitarnauja pagarbą tam, kad tiktai, kad nekreiptų ir veikti šiame filme, bet taip pat valdydamas jo žavesį ant ekrano į jo charakterio pranašumą, vaidindamas Morris kaip erzacas Clinton-esqe, vyras žmonių kandidato ir (SPOILERIS: JŪS buvote ĮSPĖTAS), kai tai atvyksta laikas fasadui, kad nukristų, Clooney atskleidžia galingą aktorių, kuris guli po Clooney paslaptingumu. Keli gali atsisakyti nuo politinės retorikos, palaikytos Morris visur filme (galiojantis apsvarstymas, duotas Clooney liberalius polinkius), bet Clooney išmintingai pertraukia tai su svarbiausiu veiksmu, kad kalbos, kaip politinis istorijos mūšis, paimtų užpakalinę sėdynę į žmogaus konfliktus, atsiskleidžiančius šiame gyvajame paveiksle. Ryan Gosling, į jo kreditą, duoda savo savą panašų į chameleoną atlikimą, einantį kojos pirštą į kojos pirštą su kai kuriais iš Holivudo sunkiasvorininkų, apimdamas Clooney ir charakterio aktorius Hoffman, Giamatti, Jeffrey Wright kaip senatorius kieno palaikymas ir demokratinis kandidatų reikalingumas, ir Marisa Tomei kaip nusivaręs, antraštės alkanas politinis reporteris. Galbūt vienintelis teisingas žmogaus ryšys, kurį kiekvienas gali surasti yra su Miško charakteriu Molly, miręs paauglys / ankstyvo trečiojo dešimtmečio gydytojas praktikantas, kuris turi smegenis, kad žaistų su politiniais suaugusiais jaunuoliais, bet netrukus pasirodo būde per jos galvą.

Šis filmas neatvyksta su jokiais lengvais atsakymais, palikdamas žiūrovą, kad užpildytų tarpus ir padarytų jų savas išvadas. Tai gali skaudinti filmą kultūroje, kuri reikalingas kiekvieno sąmokslo turėti tvarkingą pabaigą pusėmis gėrio ir blogio, aiškiai tempto. Bet tai nėra filmas apie gėrį ir blogį, nei tai yra politinė intriga actioner su gausiai esančiais numirėliais (SPOILERIS: Yra vienos išplaukiančios mirties, ir ji vis dar palieka lėtą klausimą dėl to, ar mirtis vaizdingai šokinėjo ar buvo pastumta). Tai yra filmas apie tiesas ir suvokimą, idealus ir jų ardomąją veiklą, žmoniją ir jos gamtą. Tai yra filmas, kur bet kas gali būti Caesar ar bet kuriuo iš sąmokslininkų. Tai palieka jus, norint daugiau, bet gerame būde.

Tokiu būdu, kad pasakytų savais žodžiais gubernatoriaus Morri debatų kalbą šio filmo pradžioje, "Jei jūs laukiate veiksmo su šia drama, nemato šio filmo." "Jei jūs laukiate, kad turėsite kiekvieną skiautę informacijos, paduotos jums, nežr. šio filmo." Tačiau, jei jūs ieškote įtempto, pilnas įtampos, noirish, charakterio studijavimo trileris su nepaprastu atlikimu, tada neabejotinai žr. šį filmą. "Kovo Idos" yra neabejotinai data, kuri bus sulaikyta… tik laiko visus aštrius įrankius duryse.

Rašyti komentarą