Kabelinė televizija – jūs patiriate šitas kabelines televizijos problemas kaip mano draugas ted?

parašė , 2018-08-07 11:17
rodom.tv

Kabelinis T.V.

Mano draugas Ted labai mėgsta kalbėjimą. Kad būtų doras, taip esu aš!

Kad ir kada aš pasitinku Ted, mes aptariame bet ką ir viską po saule. Tai apskritai apima daug daiktų, kuriais mes nesame iš tikrųjų sudominti ir apie kurį daug žmonių kaip mes niekada nemalonėtų net galvoti. Bet kai tik mes pradedame mūsų diskusijas, nežiniomis, mes tampame tiek labai įsimylėję apie visa tai, kad bet kas vyksta, kas nugirsta mus jaustųsi palinkęs manyti, kad mūsų pats egzistavimas priklauso nuo to tam tikro daikto ar atvejo.

Aš turėjau savo kabelinės televizijos ryšį, atjungė truputį laiką atgal ir perjungė į skirtingą tinklą. Iš tikrųjų, aš net pasakiau Ted tik kelias dienas nuo to laiko dėl to, kaip laimingas aš buvau su nauju ryšiu. Aš rekomendavau jam, kad jis taip pat nutrauktų savo kabelinę televiziją tuoj pat ir jungiklį į naują sistemą ar net interneto televiziją, jei jis taip troško
Bet jis nesijautė per palinkęs mesti jo kabelinės televizijos ryšį.

Kai aš pasitikau Ted praėjusį šeštadienį, jis atrodė visais parengtais ir gana bjauriais. Greitai po juokavimo pasikeitimo, jis pradėjo pasakoti pasakojimą apie savo ploną pasibjaurėjimą su jo kabelinės televizijos kompanija. Aš daviau jam kantrų klausymąsi ir dažnai galvodavau apie jo nusiskundimus per praėjusias 4 iki 5 dienas. Aš susitariu su juo ant kai kurių iš punktų ir sakau, kad kabelinės televizijos kompanijos tikrai atplėšia savo klientus ant šitų priekių.

1. Persąskaitos pateikimas – už Ted ėmė per didelę kainą programavimui, įrangai ir įvairiarūšiams mokesčiams, kaltinimams, kuriems buvo sumažintas naujiems klientams. Jie turėjo būti automatically, pažemintu Ted taip pat. Bet turėjo jį neužimtas klausimas su kabeline kompanija, jis galbūt užmokės aukštesniems kiekiams visą savo gyvenimą.

2. Blogas Klientų aptarnavimas – ‘profesionaliai kompetentingi’ kabelinės televizijos kompanijos tarnautojai atsakė į Ted labiausiai nedraugiškame būde. Jie tęsė apsimesti, kad ar Ted nežinojo daikto ar nesugebėjo pasakyti jo problemą tinkamai.

3. Nepasisekimas informuoti, kuo geriausias pasiūlymas buvo – Nepaisant ilgų diskusijų, kabelinės televizijos kompanija tuojau pat nesakė Ted dėl to, koks geriausias pasiūlymas jam buvo. Jis buvo ganėtinai atviras dėl savo reikalavimų, bet atrodė, kad jie tiesiog nenorėjo padėti.

Klientai užsitarnauja geriau negu aukštos kainos, blogos paslaugos, su defektais sąskaitos pateikimas ir nesąžiningos kabelinės televizijos kompanijų praktikos!

Rašyti komentarą