Kino filmo apžvalga – daiktas (2011)

parašė , 2011-12-03 23:51
rodom.tv

Šis Daiktas Neima Formos

Nepaisant tokiu pat pavadinimu pasidalinimo, Daiktas nėra John domenai karantine Carpenter 1982 filmo perdirbimas. Nei, kai dėl to, yra tai susietas su John Hawk 1951 filmu Daiktas nuo Kito Pasaulio. Tai yra, iš tikrųjų, Dailidės filmo istorija apie ankstesius įvykius, vykstant trimis dienomis anksčiau ir pasakojant istoriją blogai nulemtos Norvegijos mokslo komandos, pastatytos Antarktidoje. Jei jūs esate pažįstamas su šia istorija, tai neima didelio vaizduotės šuolio suvokti tuo, kas vyksta. Dailidės filmas prasidėjo nuo vyrų sraigtasparnyje, šaunančiame į Aliaskos malamute, kuris iš tikrųjų nebuvo malamute, bet formą keičianti užsieninė būtybė, gebanti sugėrimą ir kitų gyvenimo formų mėgdžiojimą; šis naujas kino filmas, ant jo labiausiai pagrindinių terminų, yra apie tai, kaip būtybė atvyko, kad būtų šuo
Aš sutinku, kad tai atrodo neįtikėtinai neįdomu, bet iš tikrųjų nėra jokio kito būdo padėti tai.

Pritaikytas nuo novelės, "Kas Eina Ten?" John W. Campbell, sms siuntimas Jr., Daiktas turi daug kruvinų pabaisos padarinių mums žiopsoti į bejėgiškai, ypač dabar, kai kompiuteriai paėmė praktinių makiažo padarinių vietą. Tai turi savo teisingą akciją, iškiša išgąstį, nors daug sulaikymo nepataiko, didelėje dalyje todėl, kad nėra jokios tikros paslapties prasmės; nėra nieko apie jo gamtą ar net jo patį egzistavimą, kuris gali nustebinti mus, tiesiog todėl, kad Dailidės filmas jau pasakė mums viską, kurį mes turėjome žinoti. Vienintelis logiškas žingsnis turėtų grįžti net toliau ir nagrinėti, kaip ir kodėl būtybė paliko jo naminę planetą pirmiausia. Bet kur yra malonumas tame? Pusė priežasties šitie kino filmai yra taip gąsdinantys toks, kad mes nežinome, kur tai atvyko iš ar kodėl tai atsidūrė ant Žemės.

Istorija prasideda, kai Amerikos paleontologas, pavadintas Kate Lloyd (Mary Elizabeth Winstead), yra papildytas Norvegijos mokslininko, pavadinto Sandar Halversen (Ulrich Thomsen), kad prisijungtų prie jo komandos Antarktidoje, kuri surado sudaužytą nežemišką erdvėlaivį giliai užšaldyto domenai urvo viduje. Jie taip pat surado neaiškiai insectoid būtybė, tariamai negyva, embedded lede. Po nurodymais Halversen, kurį aiškiai vairuoja daugiau užkariavimas negu prie tikro mokslo tiriamojo darbo, būtybė yra ištraukta ir atsiimta laboratorijai tam, kad išbandytų. Treniruotė yra panaudota, kad gautų audinio pavyzdį nuo didžiulio bloko ledo, kuris laša toli lėtai, beveik grėsmingai. Tai nėra, anksčiau negu būtybė dramatiškai lūžta laisvas, atnešdama kiekvieną į panikos valstybę. Aštrūs ūseliai čiumpa pirmą auką stovyklos apačioje, ir mes stebime kaip ši būtybė, kad ir kas tai yra, prasideda, procesas sugerti jo grobį prieš būti torched gyvas su benzinu, gali ir blykstelėjimas.

Bet tai nėra to galas. Kate žiūri į pavyzdį aukos kraujo po mikroskopu; ji ne tiktai randa ląsteles, priklausančias ir aukai ir būtybei, ir vis dar labai gyvai, ji taip pat randa, kad būtybės ląstelės pigus draudimas gali prisikabinti ant ir paversti save į aukos ląsteles. Tai gali pamėgdžioti gyvenimo formą ląsteliniame lygmenyje. Tai reiškia, tada, kad bet kurie žmonių tyrinėjimo stotyje galbūt nėra tuo, kuo jie atrodo. Bet kaip Kate gali žinoti tikrai? Išleiskite mus tik sakyti, kad, ko jie galų gale griebiasi yra slogiai žemesnis pakitimas įtemptos kraujo išbandymo scenos Dailidės filme.

Daug charakterių yra įvesti, bet beveik jie visi yra apie taip vienkartinį kaip paaugliai slasher filme. Nors tai gali tinkamai žaisti į istorijos neatskiriamą nihilizmą, tai tampa probleminis, kai ketinimas pavaizduoja izoliaciją ir paranoją. Protinės valstybės, ypač labiau pirminiai ir bauginantys vieno dolerio banknotai, yra tiktai įtikinančios, jei mes esame iš tikrųjų priversti rūpintis apie apimtus žmones. Vienas charakteris su net asmenybės skiaute yra Kate, bet net tada, ji automobiliniai kabliai yra šiek tiek daugiau, negu išblyškusi Lt imitacija. Užsieninių filmų Ellen Ripley. Tai tampa ypač matoma, kai ji užtaiso save su liepsnosvaidžiu ir, kaip MacReady charakteris Dailidės filme, leidžia daug jos laiko torching užsieninė būtybė. Žinomiausias palaikymo žaidėjas yra Joel Edgerton kaip Amerikos pilotas, pavadintas Karteriu, nors jam neduoda visko taip daug, kad padarytų be pasivaikščiojimo aplink su apdairiu žvilgsniu į jo šalčiu apimtą veidą.

Bet ko kino filmas stokoja charakterio išsivystyme, kurį jis daugiau negu kompensuoja stiliaus. Su jo atšiauriais žiemos nustatymais, jo tamsiais kampais, ir jos bjauriai įtikinančiais specialiaisiais efektais, tai žiūri ir atrodo iš tikrųjų gerai. Mano mėgstamas šūvis yra toks, kuriame būtybė, ką tik atskleidusi save savarankiškai bauginančiame būde, sprunka iki nelaimingo mokslininko ir melds su juo. Vienas iš rezultatų yra pailgėjusi galva, kiekvienas pusiau skirtingo asmens veido rodymas. Pokalbis apie asmenybės skilimą. Daug kritikų buvo negeri į Dailidės filmą ant jo pradinio paleidimo, nors jis nuo to laiko įgijo kitą ir uždirbo jo vietą kaip siaubo klasiką. Sunku žinoti tikrai, kadangi kino skonis ir požiūriai nuolatos keičiasi, bet aš turiu jautrų 2011, Daiktas nesiseks be to dvidešimt iki trisdešimt metų žemyn linija.

Rašyti komentarą