Kokios auditorijos iš tikrųjų nori iš hindi kino filmo kanalų

parašė , 2017-06-30 08:45
rodom.tv

Ir apdovanojimas už geriausią aktorių neina į nieką kitą negu…

Praleistas širdies plakimas, kai jūsų mėgstama superžvaigždė laimėjo apdovanojimą už jo/jos atlikimą? Tai yra poveikis Bollywood filmų atostogos ant mūsų. Nuo tų laikų, kai mes gimėme, hindi kino filmai visada būdavo dalis mūsų pasikalbėjimas. Būkite tuo giminaičiai, turintys paskutines paskalas ant garsenybių ar technologijos, kurią vairuojama instrumentais, žaisdamas mūsų mėgstamas dainas nesvarbu, kur mes einame. Per sudėtinga paneigti, kad mes esame apsupti Bollywood ir jo triukų.

Viena iš pagrindinių priežasčių tam yra, kad kiekvienas nori žinoti tuo, kas vyksta jų mėgstamos garsenybės gyvenime, ir vienintelis būdas gauti šią informaciją yra per žiniasklaidos kanalus
Žiniasklaidos kanalai padarė tai šaltiniu, kad padidintų jų TRPs taip pat kaip padarė tai platforma, kad sukurtų turinį jų auditorijai. Ne tiktai žinių kanalai bet taip pat ir hindi Kino filmo kanalai dabar parodos niekšo žvilgtelėjimas garsenybės derybų, už scenos dramos ir taip pat reklaminio augimo sustabdymo, kad sulaikytų jų auditoriją, kurią linksminama. Šitie Bollywood kino filmo kanalai surado šaltinį laikymo savarankiškai priekyje lenktyniavime, prie aprūpindami geriausią turinį ar turinį, kuris pralinksmintų auditoriją, apie kurią niekas daugiau nekalbės.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Bet su labai daug kanalų priverstinai, dauguma žiūrovų yra linkę praleisti geriausią turinį ir renginius, siūlančius informaciją, pagrįstą jų mėgstamomis garsenybėmis ir jų interviu.

Kad turėtų reikalo su šia svarstoma problema, kanalai žengė žingsnyje priekyje, kad prijungtų jų auditoriją. Tuo atveju, jei žiūrovai praleidžia kanalo programas dėl laiko, varžo, jie gali visada gaudyti jį tinkle. Todėl kanalai įvedė sąvoką internetinio video turinio ant jų portalo. Tokiu būdu dabar žiūrovai, kurie praleidžia renginius, transliuotus per televiziją šitų kanalų gali tiesiogiai nueiti tinkle ir stebėti tą patį turinį, kad ir kada jie nori. Kad pritrauktų žiūrovų didelį kiekį, kanalai taip pat pridėjo ypatingą turinį specialiai savo internetiniams žiūrovams. Kitas bendras kelias, kuriuo verčia dauguma kanalų, yra varžybos. Kanalai protingai pradėjo kreipti savo žiūrovus į jų internetinį turinį per varžybas tokias kaip ‘laikrodis video ir atsako tris paprastus klausimus, kad laimėtų nuostabius prizus. Taip pat, daugumos hindi Kino filmo kanalų kaip Max, Spalvos ir Gyvenimas gerai pastoviai pasiūlydavo mintis dėl socialinių žiniasklaidos platformų, kurios kreipia jų žiūrovus į jų portalus.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Su įdomiomis kampanijomis ir mintimis, dauguma kanalų neabejotinai stato savo įkurtą, kad prijungtų jų auditoriją iš kiekvieno galimo šaltinio. Nuo čia bus įdomu pamatyti, kas pralenkia diagramas ir sėkmingai laiko jų auditorijos prašymą daugiau ir kas nepajėgs aprūpinti visą masaledar turinį, kurį auditorija nori pamatyti nuo hindi kino filmo televizijos kanalo.

Rašyti komentarą