Palydovinė televizija bankams laiko jūsų laukiančius klientus užimtus.

parašė , 2012-05-08 23:17
rodom.tv

ikas. Jūs nebūsite nustebintas, jei jūs turėjote kada nors laukti gydytojo kabinete ar banke, ką nesenas studijavimas atrado. NeuroQuantology valdė bandymus, kur pusė bandomųjų temų galėjo žiūrėti televizorių, laukdamos ir pusiau neturėjo nieko bendro visiškai per tą patį periodą. Jūs galite turbūt manyti rezultatą, bet darytas studijavimas nustatė kiekį rezultatų ir yra labai pamokomas firmoms, kas bando sulaikyti jų klientus laimingus. Tie žiūrintys televizorių žmonės jautėsi, tarytum jų laukimo laikas buvo trumpesnis. Iš tikrųjų, jie manė, kad investavimas jų laukimo laikas buvo tiktai pusė to, koks tai iš tikrųjų buvo. Firmos naudoja šias žinias savo pranašumui. Kaip banko filialo valdytojas, svarbu žinoti, kad televizoriai bankams nėra futuristinė mintis, bet sąvoka, įkurta kasdieniame klientų aptarnavime

Kad galvotų apie televiziją kaip apie, kliento manipuliavimo formą yra per ekstremali. Amerika didžiuojasi savimi pasilinksminimo ir malonaus išblaškymo kultūra buvimu. Kad turėtų televiziją banke, kad mažėtų, kas atrodo klientams kaip, begalinis laukia, laikas yra protingas verslo modelis. Regimasis išblaškymas lengvina būtinumo naštą laukti ilgų laikotarpių linijoje. Vienas daiktas kurį jūs norėsite turėti galvoje sveika mityba studentams yra, kad televizija bankams turi turėti kažkokį visuotinio kreipimosi tipą, kadangi tai neketina būti galima turėti kiekvieną, kuris įeina į banką, kurį linksminama visada. Galima išblaškyti daug žmonių, kurie laukia taip, jei jūs galvojate apie montavimą televizijos jūsų banke, dedikuoti serveriai yra kai kurios mintys, apie kurias jūs norėsite galvoti, svarstydamas, kokio banko televizijos programavimo jums reikės.

1. Daugeliui žmonių, televizija panėšėja į seną draugą, su kuriuo jie kalbasi per kavą. Kitaip tariant, banko televizijos programavimas turi būti bendras ir visa apėmimas. Tai būtų per daug, kad manytų, kad jūs įtraukiate dvejus televizorius? Viena televizija gali būti paleista į moteris banke, tuo metu, kai kitas skiria į vyrus. Vyrai ir moterys apskritai nenori stebėti tų pačių programų.

2. Valgio gaminimo programos ir gyvensenos renginiai yra dažnai populiarūs tarp moterų, tuo metu, kai sporto komentaras, daugybė ir įsimintiniausios vietos yra numylėtinis tarp vyrų.

3. Žinių kanalai ir oro kanalai taip pat turi visuotinę auditoriją. Dažnai, kai žmonės parvyksta namo nuo darbo, pirma pramoginė laida, į kurią jie pasisuks yra žinios ar oras.

Mūsų šiuolaikiniame amžiuje, televizija bankams yra būtinas įrankis, kad pagerintų klientų aptarnavimą. Paprastas išblaškymas eina ilgas kelias laimingų žmonių sukūrime.

Rašyti komentarą