Žiniasklaida, skaitytojo pasirinkimas ir sensacijų vaikymasis

parašė , 2017-04-26 12:22
rodom.tv

Išleiskite tai būti laikraščio pranešimu ar kitaip, rašytojai rašo, kad įdėtų įvairių istorijų paveikslą. Tokios istorijos gali linksminti, informuoti, nuliūdinti ar pagyvinti auditoriją. Bet, rašymas, kurį mes susitinkame žiniasklaidoje dabar yra dažnai formulaic. Ar tai yra nuoseklus sekso scenų ar tendencijos buvimas pasirinkti karštas, krypstančias temas kaip temas, ten visada kyla klausimas, jei žiniasklaida skatina tai, ko skaitytojai nori, ar skaitytojai renka tiktai tokią žiniasklaidą, kuri skatina sensacijų vaikymąsi.

Mano ketinimas nėra toks, kad rašytojai neturi pataikauti masių palūkanoms. Nėra nieko neteisingai su "įdomaus" turinio rašymu. Kai dėl to garsūs rašytojai kaip Jeffrey Archer ir Agatha Christie yra įdomūs taip pat
Vis dėlto, rašymas turi turėti savyje kažkokią dvasinę būklę.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Alex Haley garsi knyga "Šaknys" yra ilga knyga, kuri niekada nepriverčia skaitytojo jausti bet kokią nuobodulio rūšį. Taip, žinios pasilinksminimo formoje yra valandos reikalingumas užgrobti masių dėmesį. Bet, reikia, kad žiniasklaida pasirinktų 3 puslapį, atsiskaitantį apie kiekvieną puslapį? Nueitas yra dienos žmonės, panaudoti, kad nueitų į kino filmus greta vaikų. Bet, yra vos tik bet kokia apimtis tokiai praktikai dabar.

Kas yra atsakingas už tokį nepalankų žiniasklaidos rašymo pakeitimą? Tai yra auditorija ar rašytojai? Neabejotinai tai yra ir rašytojai ir auditorija, kuri turi būti lygiai laikyta atsakinga! Žiniasklaidos konglomeratai, žinoma, turėkite dėmesį tam, kad gautumėte naudą ir ieškokite auditorijos pulso. Tai nėra auditorijos atsakomybė padrąsinti žiniasklaidą, kuris skatina geras etiškas vertes? Požiūrio pakeitimas yra valandos reikalingumas. Iki ir jei rašytojas duoda laisvę savo širdžiai, ką jis rašo bus tiktai organizacijai ir ne nuo jo širdies.

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push ({});

Šią Satmass Žiniasklaidos erą (neseniai kaldintas žodis turėjo papratimą parodyti žiniasklaidą, kuris dirba sujungime su Palydovine Komunikacija būtent Palydovinis Radijas, Palydovinė televizija, internetas, ir taip toliau), žiniasklaidos prieiga tapo labai lengvai prieinama masėms visų geografinių rajonų – miesto, pusiau miesto ir kaimiškas. Taip pat, dėl daugelio palydovinės televizijos kanalų pasirodymo, buvo neatskleistas lenktyniavimas tarp žiniasklaidos namų. Tai yra tarp auditorijos ir žiniasklaidos namų, taip pat kaip tarp bet kokio duoto du žiniasklaidos namai, tokiu būdu išgrindžiant kelią nepalankiai priemonei praktikos kaip neprašyto turinio įvairioms programoms pasirinkimas!!

Rašyti komentarą